Klacht: bedrijf fittnes abonnement stop gezet

op 10 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Dag,

Ik train bij basicfit via mijn werkgever. Eerst was dit via Fitland maar basicfit heeft alle abonnement en overgenomen inclusief bedrijf fitness per 28-sep-2019.

Helaas kan ik nu al 3 weken niet meer sporten omdat mijn abonnement schijnbaar per 28 september 2019 is stop is gezet?

Ik heb duidelijk gemaakt dat ik tot op heden altijd kon sporten. de dame achter de balie bij basic fit sprak mij van 7 meter afstand aan Zonder het poortje open te doen! Ze zei dat ik een nieuwe abonnement moest kopen, heb duidelijk gemaakt dat ik via het bedrijf sport en dat ik tot heden altijd binnen kwam? ze vertelde mij dat het zo in het systeem stond?

Heb nog nooit zo.n onvriendelijke medewerker gezien zo ga je toch niet om met klanten? Heel erg jammer dit! Het ergste van alles vind ik dat ik zo ben behandeld bij jullie. Ik heb hier een mail gestuurd helaas word mijn mail ook niet beanwoord.

Dat er contact komt hierover met duidelijke uitleg waarom mijn abonnement stop is gezet! duidelijkheid, tevens dat deze persoon word aangesproken over haar houding!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 maart 2020 om 09:13 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door umito