Klacht: Bedreigd door hotelpersoneel en ongebruikelijke kosten

op 27 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

inds 22/09 verblijven we in hotel Sylvia in Chersonissos. Gisterenavond was onze badkamervloer door een voedselvergiftiging erg vies geworden. Omdat wij niks bij de hand hadden om het schoon te maken hebben wij de handdoeken van het hotel gebruikt. De volgende kwam de hotelmanager schreeuwend naar ons en eiste een vergoeding van €300 voor de vieze handdoeken. We boden onze excuses en boden aan om de handdoeken op onze kosten te laten schoonmaken. Daar ging hij niet mee akkoord en hij dreigde de politie te bellen als we dit bedrag niet zouden betalen! Daarnaast zeiden ze dat we niet meer welkom waren en dat ze wouden dat we vertrokken uit het hotel. Dit vinden wij geen normale gang van zaken! Onze vakantie is hierdoor verpest en wij werden onder druk gezet om een bedrag van €300 te betalen voor vieze handdoeken! De reisleider van TUI is ook al lang geweest en kon helaas niks voor ons betekenen omdat het personeel niet voor rede vatbaar is en ons niet tegemoet wil komen. Ze heeft enkel wel het bedrag kunnen terug brengen naar €200. Wij willen nog graag genieten van onze laatste dagen in een ander hotel en willen absoluut geen €200 betalen voor vieze handdoeken. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk actie kunnen ondernemen tegen dit hotel zodat wij nog van onze vakantie kunnen genieten.

Dit bericht had ik naar TIU verstuurd. Echtet zeiden zij dat ze niks voor ons kon betekenen. Geen vergoeding van de kosten en ze ondernemen ook geen actie tegen het hotel omdat ze ons op deze manier hebben behandeld. Uiteindelijk zakte de kosten naar €140 wat erg vreemd is. Die €300 is in onze ogen ook een bedrag wat niet klopt. Uiteindelijk zijn wij al drie dagen bezig om deze kwestie op te lossen! Wat absoluut niet normaal is!

Er moet actie ondernomen worden tegen het hotel zodat ze in het vervolg mensen nooit meer zo kunnen behandelen. En wij willen dat het bedrag van €140 vergoed wordt door TIU omdat wij een verschrikkelijke vakantie hebben gehad en zelfs bedreigd zijn!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kretavakantie