Klacht: bedragen worden afgeboekt

XXJJok9 op 25 februari 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er worden maar steeds bedragen afgeboekt, dat moet stoppen, het betreft,
De Heer B. Haije, uit Overberg, bedragen van 66,00 euro, 46,00 euro ,en kleine bedragen, dat moet toch echt over zijn, STOPPEN ERMEE.
Doe er wat aan, vast hartelijk bedankt.

Gewenste Oplossing:

Waarneer de betalingen zijn gestopt, dit is de tweede keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 01 maart 2021 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door XXJJok9