Klacht: Bedrag afgeschreven van bank maar krijg mail dat dit niet zo is

op 25 mei 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 22 Mei jl heb ik wat besteld bij Amazon en heb via i deal betaald. Bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar heb al 2 mails gehad dat het item niet verzonden wordt omdat ik niet betaald zou hebben.
Onmogelijk om met ze in contact te komen en ik voel me dus ook echt opgelicht nu.

Gewenste Oplossing:

Graag had ik mijn bedrag dat van mijn rekening is afgeschreven terug gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door backs