Klacht: bedorven patat

op 02 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een zak patat gekocht van Harvey Basket 2500g deze blijkt na bereiding bedorven te zijn.
Deze is gehaald in wieringerwerf.

Gewenste Oplossing:

Excuses en nieuwe zak patat er voor terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht rogerangelovoetel

8 maanden geleden - Lidl heeft het netjes opgelost Door een tegoedbon te geven van €5.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2016 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rogerangelovoetel