Klacht: Bedorven patat 2 en half kilo zak.

op 25 augustus 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

We hadden een zak Harvest Basket patat in huis. Die gingen we bakken en terwijl we zaten te eten had ik ineens een hele vieze chemische smaak in me mond zo smerig bahhhh. Dus me man zeg uuhhhmmmm hoe kan dat nou dus ik dacht dat heb ik weer. Gewoon verder gegeten en ja hoor weer een smerig patatje dus ik gestopt met eten. De patat lag gewoon in de vriezer zoals altijd. En gisteren weer een poging gewaagd om het te eten en toen zaten er weer verrotte patatjes tussen. Wat ons wel op viel van die zak is dat er heel veel patatjes met zwarte spikkels zaten. En de na smaak is zo verschrikkelijk vies dat blijf heel lang hangen in je mond en neus. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Ik ben tevreden als de klacht serieus behandeld word. En als het op een redelijke manier word goed gemaakt. Want gisteren was ik gewoon bang om een patatje te kauwen en dat is niet fijn eten. Je word er heel oplettend door. Het is een vervelende ervaring.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:22 geantwoord