Klacht: Bedorven gehakt

op 26 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 30 juni 2017 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar maakt aan ons.

Ik vind het vervelend dat u gehakt heeft gekocht wat voor de houdbaarheidsdatum bedorven was. Onze excuses hiervoor.

Ik heb u een aanvullende e-mail gestuurd via uw e-mailadres, waarbij ik gegevens opvraag. Wilt u zo vriendelijk zijn om die e-mail te beantwoorden?

Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Zundert