Klacht: Bedorven gehakt

op 26 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 30 juni 2017 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank dat u dit kenbaar maakt aan ons.

Ik vind het vervelend dat u gehakt heeft gekocht wat voor de houdbaarheidsdatum bedorven was. Onze excuses hiervoor.

Ik heb u een aanvullende e-mail gestuurd via uw e-mailadres, waarbij ik gegevens opvraag. Wilt u zo vriendelijk zijn om die e-mail te beantwoorden?

Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Zundert