Klacht: Bedorven bonen in blik

op 26 augustus 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Een week geleden hebben mijn vriend en ik een salade gemaakt met witte bonen uit blik. Deze bonen hebben wij dezelfde dag gekocht bij de Dirk van den Broek. Het water was een soort gelei geworden en waarschijnlijk is het al (per ongeluk) open geweest in de winkel.. Toch hebben wij het gegeten, met nare gevolgen van dien. De volgende dag hebben wij ons namelijk beide erg misselijk gevoeld en enorme buikpijn gehad.

Kortingsbon

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:44 geantwoord

Beste meneer, mevrouw Jonker,
Vervelend voorval voor u, waarvoor excuses. Begrijp ik goed dat u vermoed dat het blik al geopend is geweest? Wilt u mij laten weten wat de volledige productgegevens zijn (zoals merk, houdbaarheidsdatum). En waar heeft u de bonen gekocht? Graag registreer ik dan uw melding om eventuele soortgelijke klachten te kunnen volgen. Ik vraag u vriendelijk om contact op te nemen met mijn collega's in de winkel (servicebalie). Zij lossen dit graag alsnog met u op.
Met vriendelijke groeten,
afdeling klantenservice