Klacht: Bediening

op 22 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op dit moment verblijven wij in centerparcs eijfel.
De bediening in de market dome en het zwembad laat ernstig te wensen over.
In de market dome is de bediening dusdanig traag dat je rustig 20 min zit voor er iemand komt ( en er zitten 3 stelletjes dus druk is t niet ) en als je dan besteld heb bewegen ze dusdanig traag dat je zo weer 10 min verder bent voor je de bestelling hebt, maar de druppel was t zwembad waar ik wat wilde bestellen ,maar te horen kreeg dat ze niets in de keuken kon bereiden omdat ze op het moment alleen stond, ik vind dit zeer kwalijk want de prijzen zijn niet laag en dus verwacht ik dan wel een goede service.

En omdat we ervanuit gingen in het zwekbad te kunnen bestellen hebben wij zelf geen broodjes meegenomen, overgens is het ook niet toegestaan eigen mee gebrachte eet en drinkens waren te nuttigen volgens het regelement wat hier hangt.

Ik ben tevreden als het personeel gewoon zijn werk doet in een behoorlijk tempo en dat als er een collegs uitvalt dit gewoon opgevangen kan worden zodat ik niet terig naar mijn cottage hoef omdat we honger hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juni 2017 om 09:44 geantwoord

Heeft op 26 juni 2017 om 11:14 geantwoord

Het had centerparcs gesierd met een kleine compensatie of een korting op een volgend verblijf aan te bieden, wij kiezen juist voor centerparcs vanwege de service en ondat het net wat luxer is als bv landall, en het was juist de service die ver te zoeken was.

Alle klachten die gemeld zijn door Daernds