Klacht: Levering

op 11 januari 2019 over Beddenreus in de categorie Bedden

Op 3 januari een bed bij bol.com besteld. Dit zou geleverd worden via Beddenreus. De levering zou 10 januari zijn. Vrij gevraagd van werk om de bestelling in ontvangst te mogen nemen. Op 8 januari krijg ik bericht van Beddenreus dat zij wegens omstandigheden het bed niet kunnen leveren. De afleverdatum wordt verplaatst naar 14 januari. Op 11 januari heb ik naar Beddenreus gebeld om aan te geven dat ik erg teleurgesteld ben omdat ik hiervoor vrij van mijn werk heb gevraagd. Via de telefoon met medewerker van Beddenreus afgesproken dat wij als eerste op de lijst komen voor de levering van 14 januari zodat het bed vroeg wordt geleverd. Hierdoor hoef ik niet de hele dag vrij te vragen, maar hoogstens 1 of 2 uur. Om 17:15 word ik gebeld door diezelfde collega van Beddenreus dat de levering maandag niet 8:30 is, maar op z’n vroegst 10:00. Ik heb aangegeven dat er dan niemand thuis is dus dat ze ons van de lijst kunnen halen. Medewerker van Beddenreus gaf aan dat er dan een nieuwe afspraak moet worden gemaakt en dat er wellicht een paar weken overheen gaan. Ik heb dus weer voor niks vrij gevraagd voor 14 januari.

Geld terug of met een oplossing komen zodat ons bed op een schappelijke tijd geleverd kan worden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beddenreus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beddenreus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JoranHolmersma