Mijn Klacht:
Ik heb in december 2024 een boxspring met verstelbare bodem gekocht via de website. De levering was 19 februari. De onderdelen zijn tegen de muur op de slaapkamer gezet en de heren vertrokken weer. De handleiding zou ergens in de verpakking moeten zitten. Blijkbaar moest ik weten, zonder dat dit vermeld is op de website, dat je dit speciaal moet aanvragen, anders leveren ze alleen maar af.
Echter, geen handleiding beschikbaar, de klantenservice kon h’m blijkbaar ook niet vinden, want ik heb nooit iets ontvangen. Bij het tweede telefoontje hab ik aangevraagd om het bed in elkaar te komen zetten. Dit moet eerst ingepland worden. Echter verhuis ik over drie dagen, dus dit gaat mis.
Ook mijn verzoek om terug gebeld te worden, is genegeerd.
Kortom, mijn ervaring is zo slecht dat ik ook bij Beddenreus zelf een klacht heb ingediend en ik moet nu maar zien waar ik kan slapen na de verhuizing als het bed dan nog steeds niet in elkaar gezet is.
Dit is niet bepaald klantvriendelijk en mijn volgend bed koop ik wel ergens anders.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als het bed nog voor de verhuizing in elkaar kan worden gezet en excuses zijn van harte welkom.
