Klacht: Bed verkleurd

op 21 mei 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Swiss,

Wij hebben voor ons bed flink geld betaald. Ons bed is 31 maart geleverd daarna zijn we paar weken op vakantie gegaan. Nu komen wij terug en is er een bruine vlek te zien op het eind bord bij de televisie lift hier kijken wij dus dagelijks tegen aan. Het is spijtig dat we zoveel geld betalen en zo een kwaliteit krijgen. Ik weet nu al dat wanneer jullie het moeten fixen straks het bord mee moeten nemen. Zoals ik al vermelde heb ik een tv lift van jullie, dit betekend straks dat alles eraf moet!!! Na het googelen van klachten kom ik deze klacht heel vaak tegen?

Gewenste Oplossing:

Moet hersteld worden ASAP!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Taybi