Klacht: bed

gevestigd
Winkelcentrum Plein ‘40-’45
Joop van Weezelhof 34
1063 MK Amsterdam

ik heb twee bedden een jaar of ander half jaar terug gekocht. een boxspring en een trio stapelbed. uit vertrouwen en door geplande verhuizing heb ik de bedden niet per direct gemonteerd en heb ik de bon niet meer in mijn bezit

ik heb dit jaar januari 2017 de bedden gemonteerd. bij de trio stapelbed was het probleem dat het bed niet met de benodigde schroeven geleverd werd waardoor ik zelf de schroeven moest aanschaffen. bij de boxspring is dat de beddenbodem van zachte hout is gemaakt waardoor me bed nu al aan het breken is. binnenkort kan ik alles op straat zetten en weer gaan sparen voor een bed. want dit houd de lattenbodem niet een jaar vol. ik vind dit erg omdat ik in het verleden al me bedden daar heb gekocht en dit is me vierde bed die het weer geen jaar of meer volhoudt. als ik dit bed bij ikea had gekocht weet ik dat ik hetzelfde prijs of mis duurder had betaalt maar dat de kwaliteit ervan in goede staat zou zijn. zo deskundig test ikea zijn producten. onlangs bed voor less al jaren bestaat kunnen ze niet deskundig te werk gaan.

ik heb contact gehad met de winkel men verteld mij in eerste instantie dat bed4less al drie jaar weg is en er is een nieuwe eigenaar etc. ik woon in de buurt en ken de medewerkers en ik heb ze vaak genoeg gesproken om hun stemmen zelf te herkennen. de persoon heeft me twee keer te woord gestaan alleen via een ander nummer. de medewerker denkt mij voor de gek te houden. zal hij mij vragen als ik een schoen zou kopen als ik het na zo lang zou gaan ruilen. ik heb hem toen als antwoord gegeven dat hij een schoen en een bed neit met elkaar kan vergelijken. want een schoen ga je per direct aandoen en de gebreken opmerken. een bed mag je bewaren vooral in een bepaalde situatie. het is aan de winkel om ervoor te zorgen dat de klant goede producten thuis geleverd krijg en geen producten die geen kwaliteit hebben of die neit met de benodigde middelen word geleverd. ik heb 500 euro ofzo uitgegeven moet je na gaan komt er nog bezorgkosten erbij dat allemaal voor een bed die snel stuk is gegaan. ben zeer teleurgesteld.

doordat ik mijn bon niet meer heb en na zo een lange tijd met deze klacht kom wil men mij niet helpen. maakt niet uit want is mijn pech. maar pech voor de winkel want ik laat een ieder weten wat voor prijzige slechte bedden ze verkopen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bed4less.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar bed4less.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door empress30