Klacht: bed

op 27 april 2017 over bed4less.nl in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb miin bed 2016 gekocht en ik heb hem pas januari geinstalleerd en nu al is het bed kapot. jullie hebben een zachte hout soort gebruikt als lattenbodem die gewoon breekt. dit is de derde bed die maar een jaar goed is bij mij. eerst een hemelbed dan een ledikant en nu deze.dit is belachelijk

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als jullie me tegemoet komen met een oplossing want me bed heeft wel 500 euro gekost of zo dat het zo snel stuk gaat. jullie verdiennen gewoon geld op mij. ik had ook vorig jaar of die jaar ervoor een stapelbed gekocht dat ik ook pas dit jaar heb geinstalleerd en de schroeven daarvan waren ook eens niet compleet ik moest schroeven kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bed4less.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar bed4less.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bed4less.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noelleclark32