Klacht: Fout gemaakt bij boeken reis en niet naar tevredenheid opgelost

user-1406569 op 05 januari 2018 over Bebsy in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november een reis geboekt via Bebsy naar Marrakech voor de kerstvakantie. 6 dagen in een traditionele Riad in het oude centrum. De accommodatie naar keuze was niet meer beschikbaar en we kregen keurig drie alternatieven aangeboden per mail. Hieruit een keuze gemaakt en per mail bevestigd. Deze mail is verzonden, maar om onduidelijke reden bij Bebsy niet bekend. Nu een week voor de reis vroeg ik naar de reisbescheiden en bleek de reis nooit geboekt doordat mijn mailbevestiging niet ontvangen zou zijn. Natuurlijk zijn vluchten en accommodaties nu vele malen duurder. We krijgen een alternatief aangeboden, maar moeten wel 220 euro meer betalen. Daarnaast zitten we nu in een hotel en niet meer in een traditionele Riad en zitten we in het nieuwe en niet in het oude centrum. Meerdere concessies dus van onze zijde. Iets waar we enigszins noodgedwongen akkoord mee moeten gaan. Het alternatief is annuleren en dat is een keuze die we niet willen maken. Zojuist wat contact gehad met de medewerkers van de klantenservice. Bebsy wil niet de volledige verantwoordelijkheid nemen. Bebsy legt gedeeltelijke verantwoordelijkheid bij ons. Naar ons idee had Bebsy minimaal kunnen bellen als zij nooit een akkoord hebben gehad. We hadden immers de gehele reis al betaald. We hebben met de medewerkers van de klantenservice besproken dat we akkoord gaan met het alternatief, maar wel een officiƫle klacht indienen en deze ook via openbare media indienen. We hebben verzocht om intern toch nog te bespreken of deze nieuwe reis niet aangeboden kan worden voor de oorspronkelijke prijs.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als Bebsy de volledige verantwoordelijkheid neemt en het alternatief aanbiedt zonder daar 220 euro extra voor te vragen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Goedemiddag, namens het televisieprogramma Groeten van MAX vroeg ik mij af of uw klacht inmiddels is opgelost. Zo niet dan kunnen wij wellicht iets voor u doen. Wij helpen namelijk consumenten die problemen ondervonden m.b.t. de vakantie. Zou u mij willen mailen op [email protected]? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX

Alle klachten die gemeld zijn door