Klacht: Onterechte incasso door www.be2.nl

MMaas op 04 januari 2012 over be2 in de categorie Datingsites

Er was plots 149,40 euro van mijn rekening afgeschreven, na controle bleek het van dit bedrijf te zijn: www.be2.nl.
Bij mijn bank zeiden ze dat ik het niet terug kon halen omdat het een eenmalige machting was die ik afgegeven zou hebben (dit heb ik nooit gedaan).
Hoe ze aan mijn rekening nummer zijn gekomen is mij een raadsel want ben er nooit ingeschreven gestaan.
Heb enkele mailtjes naar hun toegestuurd maar tot op heden nog steeds geen reactie.
Heb aangifte gedaan wegens diefstal en morgen wordt de dagvaardiging afgegeven aan dit bedrijf.
Meeste zouden denken: waarom voor de rechter slepen voor maar 149,40 euro?? Mijn broer is advocaat dus die doet dit allemaal gratis voor me maar ik wil er zeker van zijn dat ze zulke dingen niet meer doen bij andere mensen.
Ben klaar met zulke bedrijven die ongestoord geld van iedereen zijn rekening af kunnen schrijven.
Hoe dan ook ik zal er voor zorgen dat ik het geld terug krijg, heb nu toch vakantie voor 6 weken dus ze gaan elke dag van me horen totdat ik het terug heb.
Wou alleen dus even melden hier dat ik hier serieus mee aan het werk ga en dat ik net als andere hier bestolen ben van de website www.be2.nl

Geld terug

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door be2 in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Wij hebben deze klant gevraagd om zijn registratie gegevens bij be2 be2

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Heb geen registratie gegevens en dat heb ik ook direct terug gemaild. Na wat mailen heen en weer kwamen zij met het volgende: Ze zouden het dezelfde dag hebben terug gestort en mijn bank heeft het wel terug gehaald dus be2.nl beweert nu dat ik HUN 149,40 euro verschuldigd ben. Het is te gek om los te lopen dit want heb het samen met een bank medewerker voledig nagepluist en ik heb nooit mijn geld terug gezien en zeker al niet 2x. Ik laat het hier niet bij zitten en ben al in overleg met een advocaat om deze oplichters een goed aan de tand te laten voelen. Tevens zal ik ook op andere websites / forums dit belachelijke verhaal / diefstal publiceren om te kijken of ze dan wel bereid zijn om mee te werken en me geld terug te geven. Tevens kunnen zij geen enkele bewijs stukken aan mij geven dat het geld ooit terug is overgemaakt terwijl ik bij de eerste mail gelijk alle bewijsttukken heb overhandigt.

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat be2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

be2

Heeft op 06 maart 2013 om 16:07 geantwoord

Mijn naam is Miranda van der Veen en ik werk bij be2 als Teamleader. Ik had deze zaak doorgestuurd op 06.03.2013 naar onze afdeling betalingen en zij hebben deze zaak vandaag ook in behandeling genomen. Wij hebben aan deze klant een restitutie gegeven van de laatste afboeking en ik heb de klant via e-mail hier vandaag van op de hoogte gesteld. Deze zaak is hiermee opgelost en afgesloten.

Miranda van der Veen
be2 : [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door