Mijn Klacht:
Speler meldt:” no-disc” bij cd’s en dvd’s, de speler leest en speelt alleen nog maar blu ray af.
Gewenste Oplossing:
Als ik weer dvd's en cd's kan spelen
Radboudv op 22 augustus 2017 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica
Een klant van Harman Kardon heeft problemen met de Bds270-speler, die alleen nog Blu-ray-schijven afspeelt en geen cd's of dvd's meer herkent. De speler geeft de melding "no-disc" bij andere schijven. De klacht is goedgekeurd.
Speler meldt:” no-disc” bij cd’s en dvd’s, de speler leest en speelt alleen nog maar blu ray af.
Als ik weer dvd's en cd's kan spelen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Elektronische producten moeten voldoen aan de redelijke levensverwachting. Een duur product dat na een jaar kapotgaat? U heeft recht op reparatie of vervanging, ook buiten de fabrieksgarantie.