Klacht: Wasdroger

dickvandeutekom op 14 januari 2013 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

25 november had ik een wasdroger (die op voorraadkast) besteld via de webshop. Na 4 dagen niets gehoord te hebben, heb ik gebeld en toen bleek dat het bestelde apparaat niet meer wordt gemaakt. Tot op de dag van vandaag wordt het apparaat nog wel steeds aangeboden maar dit terzijde. Heb toen telefonisch een ander apparaat besteld en deze zou duurder zijn maar ik mocht hem voor de zelfde prijs hebben. Wat bleek het apparaat was niet duurder maar €45,- goedkoper. Vervolgens zou het apparaat op 4 december worden geleverd en de dag ervoor krijg je dan het een sms met het tijdstip waarop apparaat geleverd word. Ik kreeg geen sms en belde dus 3 december ’s avonds op om te vragen. Wat bleek de order was geannuleerd. Maar de man aan de telefoon maakte gelijk een nieuwe order aan en het apparaat zou alsnog de volgende dag worden bezorgd. En ja hoor het apparaat kwam alleen was het bedrag wat ik moest betalen €16,- hoger dan op de toegemailde order. De bezorger zij dan moet je maar even bellen dan krijg het teveel betaalde bedrag terug. Maar tot op heden na een klachtbrief en een aantal telefoontjes nog steeds niets ontvangen. 2 januari ben ik voor het laatst terug gebeld dat het geld binnen 5 tot 10 dagen zou worden overgemaakt maar helaas. De service bij BCC is dus uitermate slecht en je gaat je hier steeds meer over opwinden. Zo ga je toch niet met klanten om.

Uiteraard wil ik nog steeds die € 16,- terug en ook alle telefoon kosten á € 0,10 per minuut. Dus laten we zeggen dat ik met een bedrag van €25,- wel tevreden ben. Maar afgezien van het geld ben ik zeer teleurgesteld over de zeer slechte afhandeling van een klacht. Ik ben 53 jaar en tot op heden had ik nog nooit een klacht naar een bedrijf gestuurd wat aangeeft dat ik niet zomaar in de pen klim. Maar ik vind het heel jammer dat dit allemaal zo moeizaam gaat.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

BCC

Heeft op 14 januari 2013 om 13:32 geantwoord

BCC biedt excuses aan voor de gang van zaken. Inmiddels is 16 euro overgemaakt en eea uitgepraat.

Alle klachten die gemeld zijn door