Klacht: B&B zonder ontbijt, warm water en geen hygiene !

op 14 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Van 17 t.e.m. 22 juni 2016 boekten we via booking.com een B&B Motorsport in Barcelona, Carrer del centre 11.
Deze B&B strookt helemaal niet met de fotot’s en de informatie i.v.m. deze B&B.
De eigenaar hebben we nooit gezien, wel telefonisch kunnen bereiken bij aankomst. We werden om 14u verwacht. Om 14.45u kwam er een meisje dat enkel spaans praatte. De toeristentaks moest onmiddellijk betaald worden. We hadden geen toiletpapier, geen wifi en geen warm water. Deze problemen werden tenslotte opgelost.
Toen we ’s avonds terugkwamen was er geen elektriciteit meer. We hebben opnieuw de eigenaar gebeld. Er zou binnen de 10′ iemand komen maar er kwam niemand.De eigenaar konden we nu ook niet meer bereiken. Na een dik half uur kwam er een dame, die ook enkel spaans praatte. Zij kende blijkbaar de eigenaar en ze heeft na een uur telefoneren het probleem opgelost. Maar warm water hadden we weer niet meer EN HEBBEN WE OOK NIET MEER GEHAD GEDURENDE 5 DAGEN !!! Dus een douche nemen met het warme weer zat er niet in.
De hygiëne is allesbehalve !! Het plafond in de badkamer vertoont schimmelvlekken en we hebben het 5 dagen met 2 handdoeken en 1 reeds gebruikte handdoek moeten doen.
In de slaapkamer was de vloer vuil, het hoeslaken was niet vers, de gordijnen waren gescheurd, de ramen waren vuil, het nachtlampje werkte niet en de electriciteitsdraden kwamen uit de muur aan het bed. Onze kleren hebben we in de valies laten zitten en de airco durfden we ook niet aanzetten, uit schrik dat de schroef naar beneden zou komen.
En dan de keuken ! Vuil, vies, smerig ! Bij aankomst stond er een plastic doos met 2 mini croissants, een plastic zak met 3 sneetjes toastbrood en een halve kan koffie (nescafe), zwart van de ouderdom en in een vuile koffiekan. Dit alles is er blijven staan, was dit voor ons ontbijt bedoeld voor 5 dagen ??? De koelkast zat vol met etensresten. Een ontbijt hebben we dus nooit gezien, nochtans stond er op onze reservatie : “inclusief ontbijt”.
Wordt deze B&B ook wel eens gecontroleerd ? En is hij officieel, want nergens zie je buiten een bordje hangen met B&B.
Het is de eerste maal dat we een B&B boekten. We vonden dat het er netjes uitzag op de foto’s en hebben dus geboekt. Wij verwachten nu ook geen luxe maar dat we in zoiets zouden terechtkomen, dat was buiten onze verwachtingen.
We hopen dat jullie onze woede begrijpen. We betaalden 275 euro voor 5 nachten MET ONTBIJT, maar dat is veel te veel voor hetgeen we gekregen hebben.
We hopen dat we op een tegemoetkoming kunnen rekenen, want we hebben tenslotte 5 dagen zelf ons ontbijt moeten kopen en we hebben 5 dagen niet kunnen douchen, en dit terwijl het warm was.
Deze B&B mag voor onze rekening van de lijst verdwijnen want het is geen reklame !!!!
Sorry voor de lange brief maar dit moet toch eens gezegd worden .

Barcelona is een boeiende stad, voor herhaling vatbaar maar dan wel een andere logie.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steven vandeghinste