Klacht: Carpoort kapot

op 05 september 2019 over BAUHAUS in de categorie Bouwmarkten

Beste bauhaus wij hebben vorige week een carpoort bij jullie gekocht van 220 euro, wij waren net klaar met opbouwen en krijgen een hagelbui en ja hoor gewoon gaten in het dak. Bij de beschrijving staat dat de carpoort gemaakt is voor alle weersomstandigheden!! Want wij zitten in bewind en moeten er hard voor sparen. Dan bel ik jullie klantenservice op hier in Venlo en ja hoor, de vrouw aan de telefoon zegt gewoon valt helaas niet onder de garantie . Ik vind dit geen stijl van jullie als we eerlijk zijn..!! Via de verzekering misschien nou ik vind dat jullie dit ons zeker iets van kunnen terug vergoeden. Want is toch absurd dat we een voor ons dure carpoort kopen bij jullie en een week later gewoon al kapot gaat. Een tegemoetkoming vind ik zeker op zijn plaats van Bauhaus!! Bvd.! Mvg corina muijres

Als ze een tegemoetkoming geven

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAUHAUS

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAUHAUS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corina2304