Klacht: Fraude?

op 02 januari 2017 over Battlegames.be in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 29-12-2016 een item besteld van €37,87.
Ik kreeg geen bevestiging email. Dus heb ik het rekeningnummer in google ingetypt. Toevallig zag ik hier ook iemand ie iets had besteld en nooit wat gekregen heeft. Die persoon heeft het geld overgemaakt naar het zelfde rekeningnummer als waar ik geld naar heb overgemaakt.

Het gaat om deze rekening: NL35 RABO 0117 7136 78

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet ,

Robbert van den Broeke

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Battlegames.be in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Battlegames.be een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Battlegames.be

Heeft op 03 januari 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Robert
U hebt een verkeerd email adres ([email protected]) opgegeven waardoor alle mails niet leverbaar waren. Ondertussen hebt u uw pakket ontvangen https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/3SVLIZ7527977/NL/7009JP dit is de tracking code van PostNL als .
Het staat u vrij om dit terug te sturen waar wij bij ontvangst u uiteraard zullen vergoeden.
mvg

Charles Faster / BattleGames

Alle klachten die gemeld zijn door Tuphlos