Klacht: Batterij vervangen

Karla Radijs op 16 oktober 2020 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom moet voor een batterij vervangen het horloge 1 week weg zijn? En moet dat 35€ kosten???? Omdat het waterdicht moet?? Mijn man’s horloge (Swatch) krijgt gratis een nieuwe batterij en het horloge is klaar terwijl je wacht en ook gewoon weer waterdicht. Het horloge was lang niet zo duur als het mijne. Waar is jullie service voor zo’n duur horloge? En waarom kost dat 35€???

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik een fatsoenlijk antwoord krijg met een redelijke uitleg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karla Radijs