Klacht: Foutmelding

Jason98 op 03 december 2016 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Ik heb een batavus en die geeft foutmelding aan in trap ondersteuning E 0030, ken iemand me helpen want weet niet hoe ik dat kan oplossen

Als me ebike weer elektrisch rijd

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavus

Bericht van Batavus

7 jaren geleden - Geachte heer Van Dijk, Vervelend dat u te maken heeft met een foutmelding aan uw fiets. Helaas heeft u niet vermeld om welke fiets het gaat, zodat wij u niet verdere tips kunnen geven. Wij raden u aan uw vraag aan uw Batavus dealer voor te leggen, deze kan klachten beoordelen en u verder helpen. Wij kunnen u buiten uw Batavus dealer om niet verder helpen. Als u verdere informatie va ons wenst, kunt u een mailtje sturen naar [email protected] onder vermelding van framenummer van uw fiets en de naam van uw Batavus dealer. Wij hopen dat u snel weer gebruik kunt maken van uw E-Bike. Met vriendelijke groet, Batavus Afdeling consumenten

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door