Klacht: batavus personal bike gebroken frame, geen garantie….. is een productiefout die vaker voorkomt…

op 27 januari 2014 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Frame van mijn batavus personal bike is gebroken net onder de zadelpen. Net nagevraagd bij fietsenmaker: is een constructiefout: ze hadden hier een versteviging aan moeten brengen.
Dealer is er niet meer. Batavus geeft geen garantie op het frame, wat ze wel verplicht zijn. Verwijzen enkel weer door naar de dealer, die er dus niet meer is. Ondertussen geven ze aan dat de klacht is opgelost, maar doorverwijzen naar een verdwenen dealer is geen oplossing.
Nog een kans, dan maar mijn twitter mobiliseren.
Geachte batavus, lees mijn eerdere post, mijn frame is gebroken en er is geen dealer meer om garantie te halen. U heeft deze persoonlijke fiets met uniek nummer gebouwd en aan de dealer geleverd. U mag zich dus een beetje verantwoordelijk voelen. Liever geen reactie van de communciatieafdeling maar een van de technische, die aangeeft dat dit een bekend probleem is, die onder coulance opgelost zal worden.
Alstublieft.
Ondertussen ook maar op marktplaats medestanders proberen te vinden., kijken of ik zo voorbij de communicatie afdeling kom….

Zelfde al vorige keer, alleen dan nu niet gereed melden nadat er is doorverwezen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door batavusgebroken