Klacht: batavus personal bike delivery frame bij zadelpen gebroken geen garantie….

op 26 januari 2014 over Batavus in de categorie Fietsmerken

Van mijn batavus personal bike is het frame gescheurd / gebroken net onder de bevestiging van de zadelpen, daar waar de buis van dik naar dun overgaat, waarschijnlijk een zwak punt in de constructie.
Waar ik hem gekocht heb kan ik niet meer terug, is er niet meer. Batavus hiermee geconfronteert, verwijzen naar de dealer. (die er dus niet meer is) Lijkt me dat zo een relatief dure fiets die je koopt omdat hij stevig is, met verlengde achterdrager en voordrager, wel garantie op het frame mag hebben. Door de registratie kunnen ze zelf zien dat het hun frame is.

Met een nieuw frame. De onderdelen zet ik zelf wel over.(hij stat nu 1,5 jaar buiten in de regen ongebruikt, zag hem net weer en werd weer verdrietig.....

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Batavus in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Batavus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Batavus

Heeft op 27 januari 2014 om 13:17 geantwoord

27-01-2014: consument naar Batavus dealer verwezen voor garantieafhandeling.

Heeft op 27 januari 2014 om 19:13 geantwoord

Geen oplossing, net als eerder: verwezen naar de dealer die er niet meer is. Je zou zeggen dat zo een groot bedrijf de klachten persoonlijk afhandeld en niet een standaard antwood geeft. Nee, de klacht is niet over, hij begint pas. Zo ga je niet met klanten om.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Batavus beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door batavusgebroken