Klacht: Slecht contact na koop

Mevr. B. Jacobs -Martens op 13 juli 2023 over Batavia Boxsprings in de categorie Bedden, Beddenketens

Op 17-03-2023 hebben mijn ouders een hoog/laag verstelbare boxspring gekocht op wieltjes. De aanbetaling is gedaan en hebben we wat vragen over de offerte omdat het volgens ons niet klopte kregen we na een tien keer bellen eindelijk een keer contact. De persoon gaf aan de offerte te sturen en deze hebben we ontvangen maar bleek niet de getekende offerte te zijn. wederom gebeld en gemaild en uiteindelijk de getekende offerte mogen ontvangen. Nu willen we een afspraak maken om het bed week 29 te laten leveren en krijgen totaal geen contact met het bedrijf. Op 12-07 een reactie per mail gegeven, en ook niets meer gehoord. Het vertrouwen in dit bedrijf is er niet meer. Je koopt een bed van €12.500 euro dan mag je wel wat verwachten aan klant medewerking.

Dat het bed zoals afgesproken op de offerte geleverd gaat worden en dat we achteraf betalen als het geleverd is conform offerte. Indien dit niet kan wensen we een annulering en de aanbetaling retour te ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Batavia Boxsprings

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Batavia Boxsprings nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. B. Jacobs -Martens