Klacht: Basicfit Opzegging Fraude

op 03 oktober 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

In Juli Basicfit abbonement, ook bevestiging ontvangen van klantenservice. Helaas bleven ze maar maandelijks afschrijven, meteen automatische incasso geblokkeerd en gemaild. Asociale emails van debiteurenadministratie ontvangen, dat ze mijn opzegging niet terug kunnen vinden, terwijl ik de bevestiging 100x heb terug gestuurd.

Wordt nu gedreigd dat ik zsm nog eens 2 maanden moet betalen en administratiekosten.

Basicfit = oplichting

BEGIN ER NIET AAN.

Excuses aanbieden, mijn geld weer overmaken en stoppen met expres vermoeilijken van opzegging.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Beste, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat jouw opzegging zo is verlopen. Ik wil dit graag nakijken en oplossen voor je. Graag ontvang ik jouw NAW-gegevens, pas en of lidnummer en geboortedatum. Je mag dit ook per e-mail sturen naar social@basic-fit.com. Ik wacht je bericht af. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Bericht van Basic Fit

1 maand geleden - Goedemorgen, Hierbij stuur ik je een reminder omtrent jouw klacht over het opzeggen van jouw lidmaatschap. Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Graag ontvang ik per e-mail jouw NAW-gegevens, pasnummer en geboortedatum. Je mag dit sturen naar social@basic-fit.com. Ik wacht je bericht af. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:46 geantwoord

Goedemorgen,

Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig.

Ik wacht je bericht af.

Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door LegendsBarca