Klacht: Betaling

Shqipe op 31 mei 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren of eergisteren hebben ze 20€ proberen afhalen maar dit is niet gelukt nu staat er al een bedrag van 24,99€ maar ik heb tijd tot het einde van de maand om te betalen tot vandaag dus (31 mei) dus dit klopt niet, ik ben dus nog niet overtijd. Vandaag zou ik 19,99€ betaald moeten hebben, geen 24,99..

Gewenste Oplossing:

Als ik 20€ moet betalen en niet 25€.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 01 juni 2017 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Shqipe,

Bedankt voor jouw bericht!

Ik heb jouw klacht in behandeling genomen en ik zie dat er wat onduidelijkheid is over de betalingen.

De aanpassing van het bedrag van € 19,99 naar € 24,99 is omdat er € 5,00 stornokosten bij zijn gekomen. Dit is omdat wij bij een mislukte domiciliëring de betaling nog een tweede keer klaar moeten zetten en naar de bank moeten versturen. Het heeft niet te maken met overtijd zijn.

Gezien de onduidelijkheid hierover hebben wij besloten de stornokosten uit coulance kwijt te schelden. Je hoeft dan alleen de € 19,99 voor het lidmaatschap te voldoen.

Ik wens je verder een hele fijne dag toe!

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door