Klacht: Basic fit Gouda veranderd.

op 07 september 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

De virtual live lessen waren eerst beneden en op een laminaat vloer. Goed afgegleden van alle andere attributen waardoor je goed kunt sporten. Nu is het veranderd naar boven waar iedereen je kan zien en ik erg onzeker word. Verder is de vloer ook van die rubberen vierkant plakken waardoor dansen enorm moeilijk is. Ik heb zwakke enkels en kan makkelijk door m’n enkels gaan door de gleuven van die vierkante vlakken. Vandaar dat ik heb besloten m’n lidmaatschap op te zeggen, maar ik vind het wel ontzettend jammer en mis het sporten.

De virtual live lessen weer in een meer privé ruimte zetten inclusief laminaat vloer. Want ik wil zo graag weer sporten en goedkoop sporten, omdat ik alle andere sportscholen en activiteiten niet kan betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 07 september 2018 om 13:13 geantwoord

Beste Wendy,

Ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is.

Wanneer een club een verandering doorvoert doen we dit altijd met de gedachten om de faciliteiten te verbeteren voor onze leden.
Uit je bericht begrijp ik dat dit in jouw geval geen verbetering is geweest.

Ik kan je meegeven dat de vloer inmiddels is aangepast naar de vertrouwde laminaatvloer. Helaas is de verplaatsing naar de nieuwe ruimte wel van permanente aard.

Ik vind het heel spijtig dat je je lidmaatschap hebt opgezegd.

Wellicht is het aanpassen van de vloer een reden om nog eens te komen kijken of dit nu beter bevalt.

Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Joy van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door wendymeems