Klacht: Basic fit app

op 08 september 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 10 september 2018 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Davy,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Bedankt voor je tijd!

Zoals telefonisch besproken heb ik de Pro Coach per 1-10-2018 voor je beëindigd.

Bij het aanmelden van de Pro Coach, heb je een betaling gedaan van € 17,88. Dit is onverhoopt tweemaal gebeurt.

Ik laat deze dubbele betaling plus twee maanden Pro Coach (€ 9,98) terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Het totaalbedrag van € 27,86 zal binnen 15 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Chantal van Basic-Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Davy88