Klacht: Basic fit app

op 08 september 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas wilde ik deze app uit proberen .maar aangezien ik nu zelf mijn schema’s samen stel hoef ik deze niet méér kun je de op zeggen aub

Mvg
Baeyens davy

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zíjn alles de app is op gezegt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Basic Fit

Heeft op 10 september 2018 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Davy,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. Bedankt voor je tijd!

Zoals telefonisch besproken heb ik de Pro Coach per 1-10-2018 voor je beëindigd.

Bij het aanmelden van de Pro Coach, heb je een betaling gedaan van € 17,88. Dit is onverhoopt tweemaal gebeurt.

Ik laat deze dubbele betaling plus twee maanden Pro Coach (€ 9,98) terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Het totaalbedrag van € 27,86 zal binnen 15 werkdagen op je rekening worden bijgeschreven.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,

Chantal van Basic-Fit

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Davy88