Klacht: Basic fit Almere afrader

op 18 augustus 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hele slechte ervaringen met basicfit Almere. Zeer onbeschoft personeel, dat meer bezig is met mannen versieren en stoere praat te verkopen met klanten, dan echt behulpzaam te zijn. De locatie is belachelijk druk, vol met schoolkinderen die deze plek als uitgaansgelegenheid zien en geen manieren hebben geleerd. Ook geen airco en zelfs gezien dat in de zomermaanden mensen flauwvielen van de hitte.

Als klant word je alleen normaal geholpen door baliemedewerksters als Joyce als je gepensioneerd bent of als je een leuk uitziende man bent.

Nadat vandaag de maat vol was, na onvriendelijke behandeling van baliemedewerkster Joyce, onmiddellijk lidmaatschap opgezegd

Bedankt basic fit Almere, tot nooit meer!!!!!

Helaas geen aanrader.

Veel loopbanden

Wel tevreden over basicfit amstelstraat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 augustus 2018 om 10:17 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht.

Zojuist heb ik geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen. Helaas heb ik je niet kunnen bereiken.

Allereerst mijn oprechte excuses voor de vertraagde reactie op jouw klacht.

Helaas heeft de situatie die zich heeft voorgedaan bij Basic-Fit Almere, er toe geleid dat je jouw lidmaatschap inmiddels hebt laten beëindigen. Dit betreur ik ten zeerste.

Ik heb direct contact opgenomen met de manager van de vestiging om jouw klacht te bespreken. Begin volgende week zal de manager de punten bespreekbaar maken met de betreffende medewerker op de club, om te voorkomen dat dit gevoel aan leden wordt gegeven.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou nu te laat is. Ontzettend jammer! Toch wil ik je langs deze weg laten weten dat wij jouw klacht serieus nemen en hiermee aan de slag gaan.

Mijn oprechte excuses!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Chantal van Basic-Fit

Heeft op 31 augustus 2018 om 14:22 geantwoord

Ik heb geen naam of telefoonnummer doorgegeven of een verzoek gedaan om gebeld te worden door basicfit. Kunt je mij vertellen waarom je dan toch probeert om mij rechtstreeks te bellen?

Ik ben het er wel mee eens dat je de manager bij de locatie Almere Stad, de medewerkster laat aanspreken.

Wat gaan jullie doen met miin klacht over de kapotte airco en de aggressieve sfeer bij de locatie Almere?

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevredeb over basicfitalmere