Klacht: barst

op 04 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik heb sinds kort een witte samsung s3

hij werkt perfect ik heb de zelfde dag dat ik hem had een bescherm hoesje op gehaald waar die dan ook altijd netjes in zit ..

vandaag had ik de telefoon aan de lader op mijn beuro niks aan de hand was aan het wats appen en zo toen ik weg ging zette ik hem weer op vergrendeling toen ik mijn drinken had opgehaald kwam ik trug en tot mijn verbazing was de telefoon heel warm geworden (denk van het laden)

en zat er een barst in het scherm zonder dat die gevallen is lijkt mij het haast onmogelijk dat hij zo maar een barst heeft is dit vaaker voor gekomen

kijken of dit aan de fabrikant ligt zo ja
een andere frontje .. voor de s3 zonde dat het scherm barst zonder dat het gevallen is

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte Remyparren, Spijtig om te horen dat uw telefoon een barst in het scherm heeft. Wij adviseren u om het toestel ter beoordeling op te sturen naar een reparatiecentrum. Met vriendelijke groet, Alex Samsung Webcare http://www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:46 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie op te sturen. Ons reparatiecentrum zal beoordelen wat de barst heeft veroozraakt.

Alle klachten die gemeld zijn door remyparren