Klacht: barst in scherm galaxy s3 zonder vallen of i.d.

op 14 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn galaxy S3 nog geen maand. Tegelijk besteld voor mij en mijn vriendin. Erg blij mee en erg zuinig! Grote schrik was het toen ik hem onlangs uit mijn broekzak haalde… een barst door het midden van het scherm van onder tot boven. Dit is voor mij niet te verklaren! En het genieten is er nu dus wel af. Dit gebeurde een anderhalve week geleden. Vanaf vandaag ben ik kwaad. Mijn vriendin zet rustig een kopje weg en zet hem per ongeluk deels op haar gala S3 : barst van links naar rechts op het scherm. Beide telefoons zijn een maand oud!
Men schrijft en spreekt over een sterk scherm met gorilla glass… ik vind het een aanfluiting.

Een verklaring en reparatie voor deze slappe touchscreens. Belachelijke kwaliteit als het gaat om duurzaamheid!

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte SvdV74, Spijtig om te horen dat beide telefoons een barst in het scherm hebben. Wij willen u in deze adviseren om het toestel ter beoordeling op te sturen naar een reparatiecentrum. Wij hebben per e-mail contact met u opgenomen. Wij ontvangen namelijk graag de IMEI nummers van beide toestellen. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:43 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie aan te bieden via zijn verkoper. Ons reparatiecentrum zal beoordelen wat deze schade heeft veroorzaakt.

Reactie van de melder van de klacht SvdV74

5 jaren geleden - Beste Sander, Bedankt voor de reactie. Door tussentijds plotseling slecht nieuws betreffende de gezondheid van mijn vriendin, kunnen wij de telefoons echt niet missen en zijn de barsten nu bijzaak. Gegeven blijft evenwel staan. Ik hoop hier later, onder betere omstandigheden, toch op terug te komen. Vriendelijke groet, Sander

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Sander, Dan wensen wij jullie beide heel veel sterkte voor de komende tijd en zien een toekomstige reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Alle klachten die gemeld zijn door SvdV74