Klacht: barst in scherm

op 16 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rechts onder aan het scherm zit een barst in de vorm van een halve maan. Het toestel is niet gestoten of gevallen. Aan de rand zijn geen beschadigingen. De leverancier geeft aan dat glasbreuk altijd klantrisico is. Vreemd dat het scherm breekt zonder duidelijke reden en dat je er als consument dan niets mee kan!

Gewenste Oplossing:

Een nieuw scherm

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte doubleu, Wij vinden het vervelend om te horen dat er een barst in het scherm van uw Samsung Galaxy SIII zit. Wij adviseren u om het toestel ter reparatie op te sturen via uw verkoper. Eén van onze Service Centers zal de schade aan uw toestel analyseren en een oordeel vellen over de oorzaak van deze barst in het scherm. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie aan te bieden. Ons reparatiecentrum zal beoordelen wat de oorzaak van deze barst is.

Alle klachten die gemeld zijn door doubleu