Klacht: barst in scherm

op 16 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na nog geen maand de trotse bezitter te zijn van een Samsung Galaxy S3 zit er een barst in mijn scherm! Ik heb de telefoon steeds zorgvuldig in de flip over gehouden en hem niet laten vallen; de barst zat er op een ochtend gewoon in! Erg teleurgesteld en na het zien van de reperatiekosten ook erg boos dat dit zo duur is. Idioot eigenlijk dat dit zo snel en zonder aanwijsbare reden kan ontstaan.

Kosteloos vergoeden van de schade gelet op de korte tijd dat het toestel in mijn bezit is en de wijze waarop ik ermee ben omgegaan.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Marianterriet, Wij adviseren u om de telefoon ter reparatie aan te bieden via uw verkoper. Ons reparatiecentrum zal beoordelen wat de oorzaak is van deze barst. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:51 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie op te sturen. Ons reparatiecentrum zal beoordelen wat de oorzaak van de barst is.

Alle klachten die gemeld zijn door marianterriet