Klacht: Barslechte dienstverlening

op 13 juli 2017 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Deze klacht is gericht op Hollandsnieuwe en mobiel.nl. Bij mobiel.nl heb ik een aparte klacht ingediend (zelfde als hieronder). Bij Hollandsnieuwe kan dit niet daarom doe ik het via jullie.
Ik ben zeer ontevreden over de dienstverlening van zowel Hollandsnieuwe als Mobiel.nl. Als ik naar duidelijkheid vraag word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb heel veel tijd, energie en geld gestoken in alle problemen die ik met hen ervaar. Nu ben ik er klaar mee en stuur bij deze mijn klacht.

In maart heb ik via mobiel.nl een abonnement met toestel afgesloten bij Hollandsnieuwe.
Al snel bleek mijn nummerbehoud niet goed te zijn gegaan en had ik een tijdelijk nummer. Hierover heb ik lange tijd verschillende keren moeten bellen. Daarnaast bleek mijn bundel te vroeg ingegaan en had ik daarom 6 weken voor een bundel van een maand. Om deze informatie te krijgen heb ik in totaal zo’n zeven keer moeten bellen.

Nu ben ik erachter gekomen dat Hollandsnieuwe maandelijks 9 euro van mijn rekening haalt, in plaats van 31 euro wat in mijn contract staat. Hierover heb ik met Hollandsnieuwe gebeld, die mij naar mobiel.nl stuurde. Een medewerker van mobiel.nl vroeg mij een email te sturen met mijn facturen die ik van de Hollandsnieuwe app zou kunnen halen. De facturen zijn niet op de app van Hollandsnieuwe te vinden en heb ik niet tot mijn beschikking.

1. De dienstverlening van beide organisaties is slecht.
2. De samenwerking tussen hen is ronduit slecht.
3. Door bovenstaande twee punten ben ik ontzettend veel tijd, energie en bel minuten van mijzelf en mijn vrienden kwijtgeraakt.

Kortom ik ben uiterst ontevreden over de dienstverlening van beide organisaties

Ik ben tevreden als vanaf 1 week na morgen (donderdag 30 juni) alle factuurproblemen zijn opgelost. Daarnaast wil ik dat de kosten die ik nog verschuldigd ben tot aan de volgende factuurdatum worden kwijtgescholden (maart t/m juni). Als gebaar van goede wil.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M. E.