Klacht: Barcode ontvangen en niet te vinden.

op 18 mei 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik het een pakketlabel gemaakt en internet voor een verzending van een pakket naar Polen kosten € 18,50, betaald en daarna kon ik het verzendlabel uitprinten op eht pakketgeplakt en het pakket afgegeven bij een Bruna Winkel met een PostNL agent schap. Van het afegegeven pakket een bewijs ontvangen met een Barcode daarop om het pakket te kunnen volgen. Maar het pakket is niet te volgen omdat het onvind baar is bij PostNL ??? DE verzending naar Polen duurt 3 – 5 werk dagen vanaf de afgifte datum 28-04-2018 tot heden is 7 werkdagen maar het pakket is niet te vinden, kan ook niet per mail een klacht indienen of een vraag er over stellen dan moet je een 0900 nummer bellen kosten 0,45 per gesprek ???

Te vreden ben ik pas als PostNL mij verteld waar het pakket is, is het nog in Nederland en waar dan of is het al afgegeven in Polen, ik weet niets PostNL kan deze vragen beantwoorden. Het is namelijk een retour gezonden artikel waarvan ik na ontvangst de aankoop kosten retour zal onrvangen dus ik wil weten wat er met mijn verzonden pakket aan de hand is. Dus is PostNL hopelijk niet het pakket kwijt zij hebben het ontvangen dus zijn ze vanaf ontvangst aansprakelijk voor het pakket tot aan de aflevering.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte mevrouw Frensch, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat u het pakket niet kunt volgen. Ik reageer graag op uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u, een pakketlabel heeft aangemaakt, het pakket heeft verzonden en vervolgens het pakket niet kan volgen. Dit is zeer spijtig en bied hierbij mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Voor meer opheldering van de situatie ontvang graag de 3S-code van het pakket en het adres van de geadresseerde. Aan de hand hiervan kan ik u meer duidelijkheid geven over de situatie. Ik zie uw reactie, inclusief de gegevens, graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Mari

2 weken geleden - Ik heb het de 3S-code reeds in mijn klacht gemeld maar zal het nogmaals aan u melden. Barcode : 3SOPKD653517 Product : Gewicht : 1000 g Aan : Wola Bykowska 31 97-306 GRABICA bestemming : PL

Reactie van de melder van de klacht Mari

2 weken geleden - Sorry het is 3SOPKD6565517 een 5 meer dan in het eerdere bericht.

Reactie van de melder van de klacht Mari

2 weken geleden - Weer een fout getikt 3SOPKD6535517 en nu is het wel goed.

Heeft op 18 mei 2018 om 09:48 geantwoord

Geachte heermevrouw Frensch,

Bedankt voor uw reactie.

Ik zie dat uw zending op 7-5-2018 is afgeleverd door DPD in Polen. U kunt dit zien op onze website: www.internationalparceltracking.com door de postcode van de ontvanger (97306) in te voeren, samen met de track trace code die u hebt meegestuurd.

Ik ga er dan ook vanuit dat uw klacht is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mari