Klacht: Bankpas weigert vaak vanwege onbruikbaarheid. In augustus 2018 hoeft hij pas vervangen worden

op 15 september 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In winkels kan ik na herhaald proberen een betaling uitvoeren. Ook na herhaald schoonmaken

Gewenste Oplossing:

Als ik kosteloos een goed werkende pas heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 september 2016 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo mevrouw Stilma-Smilde,

Vervelend om te horen dat uw pas niet correct werkt. Wanneer u gebruik maakt van Mijn ING kunt u daar de pas kosteloos vervangen. U gaat naar Mijn gegevens en instellingen -> Betaalpas -> Betaalpas vervangen. U kiest daar voor: Pas is beschadigd. Wanneer u geen gebruik maakt van Mijn ING, kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 020 - 22 888 88.

Groet,

Femke
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door G Stilma-Smilde