Klacht: Bankpas verlopen geen nieuwe ontvangen

op 03 maart 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Ook ontdekt bij de kassa. Ik gebruik de pas zelden.

Onaangenaam verrast

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

6 maanden geleden - Beste Scum, Hartelijk dank voor je bericht. Ik snap dat het ontzettend vervelend is wanneer je bij de kassa ontdekt dat je betaalpas is verlopen. Normaal gesproken ontvang je +/- 2 maanden voordat een pas vervalt alvast een nieuwe. De juiste adresgegevens moeten uiteraard wel bij ons bekend zijn. Houdt er rekening mee dat de passen in een blanco envelop worden verstuurd. Mocht je inderdaad geen nieuwe pas hebben ontvangen, hoor ik graag of ik je kan helpen met de nieuwe aanvraag. Laat me in dat geval weten wanneer je telefonisch bereikbaar bent. Mocht je liever zelf bellen, kan dat ook. Je kunt 24 uur per dag een nieuwe pas aanvragen via 0900-0024 of 010-241 17 20. Vriendelijke groeten, E. van der Struijk ABN AMRO Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 20 maart 2017 om 10:32 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we de klacht in behandeling genomen op 6 maart. We hebben uitleg gegeven over het vervangen van een pas en aangeraden om hierover contact met ons op te nemen.
We zijn nu twee weken verder en hebben geen reactie meer gehad. We gaan er dan ook van uit dat de klant weer een werkende pas heeft en de klacht hiermee is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Scum