Klacht: Bankpas verlopen

op 05 juni 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Mijn bankpas is verlopen en heb geen nieuwe ontvangen zoals aangevraagd zonder contactdoos betalen. Ik moet 5 dagen wachten op de opnieuw aangevraagde pas. DUS dat betekent 5 dagen NIET bij mijn geld kunnen!! Geen boodschappen halen, niet tanken enz.!!

Bankpas activeren en pas laten vervallen als de nieuwe is geactiveerd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Hallo Monique, Wat vervelend dat de bankpas is verlopen en u niet automatisch een nieuwe heeft gehad. Vooral nu hierdoor niet over uw geld kan beschikken. Wanneer er een nieuwe pas aangevraagd wordt duurt het 3 tot 5 werkdagen voordat u deze in bezit heeft. Het komt wel eens voor dat het iets langer duurt bijvoorbeeld als de post vertraagd is. Wanneer is de nieuwe pas precies aangevraagd? En mocht u de pas inmiddels wel ontvangen hebben, hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - Inmiddels ontvangen. Ja heeeeeel vervelend was dat...... niet bij je geld te kunnen als je het DRINGEND nodig hebt!

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Goedemorgen Monique, Wat fijn dat u de pas ontvangen heeft, dank voor uw bericht. Heeft u op dit moment nog andere vragen? Anders stel ik voor dat we de klacht op deze site sluiten. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 22 juni 2021 om 08:45 geantwoord

Op 7 juni hebben wij vanuit ABN AMRO Webcare deze klacht in behandeling genomen. In onze reactie hebben wij aangegeven dat het versturen van een pas 3 tot 5 werkdagen in beslag kan nemen. Gelukkig is de pas inmiddels ontvangen. Omdat wij op ons laatste bericht geen reactie meer hebben ontvangen, sluiten wij hierbij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]