Mijn Klacht:
Hallo,
Deze klacht dien ik in namens mijn vader die geen computer heeft. Wij wilden vandaag kerst inkopen gaan doen en stonden bij de kassa met een hoop spullen. Toen we wilde afrekenen lukte dat niet want het pasje werkte ineens niet meer.
ING opgebeld en wat blijkt nu; het pasje verloopt deze maand. De pinpas werkt nu al niet meer zonder enige aankondiging van jullie. Heel slordig dit en dan ook nog eens net voor de feestdagen.
Nu werd er aan de telefoon gezegd dat we naar de ING bank moesten om daar een nieuwe pas aan te vragen maar alle ING banken waren dicht. Volgens degene die we aan de telefoon hadden van ING hoorde dit niet en moesten de banken nog open zijn tot 16.00u. Nou dat was dus niet het geval!
Zijn nu verplicht om tot maandag te wachten en hebben daarbij ook geen geld… Heel jammer dit, vraag me af waarom een pinpas aanvragen niet telefonisch kan!
Met vriendelijke groet,
Jessica Willems
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als wij meteen geholpen kunnen worden en er een nieuwe pas aangevraagd kan worden.
