Klacht: Bankpas verlopen

op 16 december 2017 over ING in de categorie Banken

Hallo,

Deze klacht dien ik in namens mijn vader die geen computer heeft. Wij wilden vandaag kerst inkopen gaan doen en stonden bij de kassa met een hoop spullen. Toen we wilde afrekenen lukte dat niet want het pasje werkte ineens niet meer.

ING opgebeld en wat blijkt nu; het pasje verloopt deze maand. De pinpas werkt nu al niet meer zonder enige aankondiging van jullie. Heel slordig dit en dan ook nog eens net voor de feestdagen.

Nu werd er aan de telefoon gezegd dat we naar de ING bank moesten om daar een nieuwe pas aan te vragen maar alle ING banken waren dicht. Volgens degene die we aan de telefoon hadden van ING hoorde dit niet en moesten de banken nog open zijn tot 16.00u. Nou dat was dus niet het geval!

Zijn nu verplicht om tot maandag te wachten en hebben daarbij ook geen geld… Heel jammer dit, vraag me af waarom een pinpas aanvragen niet telefonisch kan!

Jessica Willems

Wij zijn tevreden als wij meteen geholpen kunnen worden en er een nieuwe pas aangevraagd kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

7 maanden geleden - Hallo Jessica. Het spijt me dit te moeten lezen. Het lijkt me dat er ergens niet goed is gegaan. Excuses hiervoor. Als de pas van je vader niet gebruikt kon worden, kan het zijn dat er al eerder een pas naar hem verstuurd is. Heeft je vader deze niet ontvangen? Ik begrijp niet waarom je vader is verwezen naar een ING kantoor voor de aanvraag van een nieuwe pas. Is hier ook een reden voor gegeven? Helaas kan ik niets voor je doen als het gaat om de pas van je vader. Ik hoop dat je vader snel weer een nieuwe pas heeft. Vriendelijke groet, Margreet ING Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 december 2017 om 13:59 geantwoord

Hallo Jessica.

Het spijt me dit te moeten lezen.
Het lijkt me dat er ergens niet goed is gegaan. Excuses hiervoor.
Helaas kan ik niets voor je doen als het gaat om de pas van je vader.

Ik hoop dat je vader snel weer een nieuwe pas heeft.

Vriendelijke groet,
Margreet

ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jessicawillems