Klacht: bankpas

op 23 juni 2016 over ING in de categorie Banken

dacht dat ik mijn klacht eindelijk kon afsluiten maar wat schets mijn verbazing geen pincode maar weer een nieuwe oranje bankpas
woensdag werd eindelijk mijn pas met eigen afbeelding bezorgt die ik op 10 mei had besteld door een fout bij de ING in het systeem werd de pas steeds geannuleerd door jullie toekomen werd ik gelijk geholpen en werd er mij een schade vergoeding gedaan en zou mijn eigen ontwerp komen met nieuwe pincode durf nu niet eens de klantenservice te bellen ben dan bang dat ze de pas weer gaan blokkeren en ben ik weer verder van huis omdat ik nu twee passen heb

als ik nu eens normaal na 3 weken kan gaan pinnen en beschikken over mijn eigen geld

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 23 juni 2016 om 17:19 geantwoord

Beste Daniël,

Ik heb zojuist gereageerd op je eerdere klacht. Om verwarring te voorkomen: wil je daar je reactie plaatsen? Dan kunnen we het van daaruit verder oppakken. Anders ben ik bang dat er dingen langs elkaar heen gaan lopen. Alvast bedankt voor je reactie en medewerking.

Hilde
ING Webcare

Bericht van ING

9 maanden geleden - Beste Daniël, Wil je mijn vraag beantwoorden via de andere klacht die je al eerder hebt ingediend met hetzelfde onderwerp? Gebruik daarvoor deze link: https://www.klacht.nl/company-account/complaint-details/?post_id=527941 Met vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht daniel gielen

9 maanden geleden - de frustraties lopen weer hoog op is het nu zo moeilijk om het op te lossen jullie werken daar allemaal door elkaar heen als je de bijlage had gelezen staat het er in dat ik op 22juni mijn pas eindelijk heb ontvangen met de eigen afbeelding

Bericht van ING

9 maanden geleden - Beste Daniël, Ik begrijp dat je de Betaalpas met volgnummer 014 ook ontvangen hebt? Dat is inderdaad de juiste pas en deze is meest recent verzonden. Dat betekent dat je deze pas in gebruik kunt nemen en NIET de pas met volgnummer 013. Volgnummer 013 wordt namelijk beëindigd en volgnummer 014 is ter vervanging hiervan. Het spijt me, ik kan dit ook niet terugdraaien. Ook is er een pincode aangemaakt voor de pas met volgnummer 014. Daar krijg je een dezer dagen een afhaalbericht voor. Wil je dit afwachten? Er zit even niets anders op, hoe vervelend en kwalijk ik het ook voor je vindt dat het zo gelopen is. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Heeft op 23 juni 2016 om 18:40 geantwoord

DIT BEDOEL IK NOU HOE VERVELEND DIT IS om de pas met volgnummer 013 wacht ik al drie weken en eindelijk is hij er en nu omdat jullie weer langs elkaar werken moet ik genoegen nemen met de gewone en door jullie toe komen een nieuwe pincode, en weer geduld HEBBEN WAT IS DE VOLGENDE BUNDER??????????????? sorrie sorrie voor het ongemak daar koop je wat voor

Alle klachten die gemeld zijn door daniel gielen