Klacht: bankpas

op 05 juli 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb geen nieuw bankpasje gekregen, en inloggen kan ik niet meer om een nieuwe aan te vragen.

Gewenste Oplossing:

als ik nieuw pasje krijg opgestuurd binnen 5 werkdagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 06 juli 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op dit forum!

Vervelend dat uw bankpas niet meer werkt en dat u hierdoor geen nieuwe pas aan kunt vragen. Normaal gesproken ontvangt u ruimschoots voor het vervallen van uw pas een nieuwe pas van ons.

Uiteraard helpen wij u graag aan een nieuw pasje. Hiervoor heb ik u zojuist geprobeerd te bereiken. Helaas kreeg ik u niet aan de lijn.
U kunt een nieuwe pas zowel telefonisch als via een van onze kantoren aanvragen. Wanneer u dat telefonisch wilt doen, dan kunt u bellen met een van de volgende nummers: 0900-0024 of 010-2411720.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Keijsers

Alle klachten die gemeld zijn door mijnkoffie