Klacht: Financiële gegevens verdwenen

op 04 februari 2016 over BankingTools in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 2010 beheer ik mijn financiële gegevens met BankingTools Cashflow. Met dit programma kun je al je al je per bank gemaakte overboekingen archiveren en bewerken. Voor de zekerheid kun je bij BankingTools online een backup maken. Dat heb in dan ook maandelijks gedaan.Na een crash van mijn computer wilde ik de backup restoren.
Dit blijkt dus niet te werken.
Reactie BankingTools:
“Wij krijgen uiteraard nu een aantal verzoeken om de backups in de kluis op te zoeken en toe te sturen.
De backups in de kluis zijn helemaal versleuteld en kunnen alleen worden uitgepakt en gelezen met uw gebruikersnaam/wachtwoord. Dan bedoel ik de gebruikersnaam en het wachtwoord dat u heeft ingesteld bij het aanmaken van uw toegang tot de kluis.
Heeft u die informatie nog? Kunt u die aan mij sturen.”

Gebruikersnaam en wachtwoord aan Bankingtools verstuurd.
Reactie BankingTools:
“Helaas hebben wij te weinig informatie om u te kunnen helpen.”

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn abonnementskosten over 6 jaren terug.
Plus een schadevergoeding voor mijn verdwenen financiële gegevens.

Alle klachten die gemeld zijn door C.Splinter