Klacht: Bankdruk apparaat

op 12 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hi,

Ik ben al 3 jaar lid van de Basic fit in Overvecht. Na loop van jaren is deze Basic fit heel druk geworden heb ik gemerkt. De drukte in deze sportschool is natuurlijk geen probleem, integendeel zelfs.

Mijn probleem is dat deze Basic fit minder apparaten dan andere clubs heeft in Utrecht. Vooral de bankdruk is een probleem. Bankdruk is natuurlijk 1 van de populairste apparaat en is altijd in gebruik.

Als je kijkt naar de andere clubs in Utrecht zoals in Leidsche Rijn, Maarssen en Nieuwegein hebben deze allemaal 2 bankdruk apparaten terwijl deze clubs niet de drukte hebben net als die van Overvecht. Ik vind dit heel storend en ik kan niet begrijpen hoe een drukke 247 club maar 1 bankdrukapparaat heeft.

Wanneer er een extra bankdruk apparaat komt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 13 maart 2020 om 09:46 geantwoord

Beste Youri,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Uiteraard begrijpen we dat het niet prettig is als jij niet jouw volledige workout kunt doen wegens het gebrek aan apparatuur. Wij zullen jouw feedback daarom ook doorsturen naar de manager van de club, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden betreft uitbreiding van de benchpress.

Laat het me gerust weten als je verder nog vragensuggesties hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Youriivandijkkk