Klacht: Bankcontact

op 24 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Ik heb mijn cash nog altijd niet terug gestort gekregen van jullie. Bancontact op 23 mei en alle proceduren zijn uitgevoerd .

Mijn geld krijgen.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 weken geleden - Hallo Connie, Ik help je graag verder, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat je klacht inhoudt. Wil je het toelichten? Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Connie 863031

4 weken geleden - Ik heb op 23mei 2017 in jullie kantoor aan de bancontact geld opname gedaan maar mijn geld is er niet uitgekomen maar wel van mijn rekening afgetrokken heb met mijn bank (crelan) de procedure gevolgd en na 2 maanden nog niets ontvangen.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 26 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Hallo Connie,

Ik begrijp dat je geld hebt opgenomen bij de geldautomaat van ING en dat je het geld niet ontvangen hebt? Dat is natuurlijk erg vervelend! Echter, ik begrijp dat je geen klant bent van ING maar van een ander bank?

In dat geval moet ik je namelijk doorverwijzen naar je eigen bank. Die kan je verder helpen om je geld terug te krijgen. ING kan je hier helaas niet bij helpen wanneer je geen klant bent. Het spijt me!

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

Heeft op 26 juli 2017 om 19:22 geantwoord

Zoals ik al heb geschreven zijn de procedures van onze kant al geruime tijd gedaan ( twee maanden ) zo lang wachten omdat we geen klant zijn . ik vindt dat het nu welletjes is geweest ons geduld is op ,zal ongemakken moeten aanrekenen zoals jullie intresten vragen ,dit laat de wensen over ,zal moeten gerechtelijke stappen zetten om mijn 250 € terug te krijgen en dit allemaal door een technische fout waar ik niets aan kan doen ,met wat zijn we dan bezig .

Connie

Bericht van ING

4 weken geleden - Dag Connie, Wanneer er geen geld uit de Geldautomaat komt, dan is dat uiteraard enorm vervelend! Is het bedrag wel van de rekening afgeschreven? Dan kan er bij de bank waar jij bankiert een boekingsonderzoek opgestart worden. De status en de verwerkingstermijn is ook op te vragen bij jouw eigen bank. Ik wil je daarom aanraden om daar contact mee op te gaan nemen. Groeten, Sabrina ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Connie 863031