Klacht: Bank komt niet eens!!

op 03 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vannaar 03 05 2027 zou onze bank bezorgd van 1430 tot 1830 elke keer tijd dat hij kwam werd later en later 3 keer gebeld ja hoor meneer hij komt nu is het 2100 en is er nog niet en de klantenservice is lekker naar huis hele dag naar de kloten! !!!

Niet

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 mei 2017 om 13:46 geantwoord

Beste Andrea Janova,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Uw bezorger heeft, door een te grote vertraging, een deel van zijn route niet uit kunnen rijden. De klantenservice is bereikbaar tot 20.00 uur, daardoor was het niet meer mogelijk om u te bellen voor een nieuwe afspraak. In dit geval heeft u een bezorgkalender ontvangen, waarmee de ontvanger online een nieuwe afspraak kan maken.

In ons systeem staat nu een afspraak voor 5-5-2017 gepland.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 04 mei 2017 om 14:00 geantwoord