Klacht: Bank Dax

op 21 april 2017 over funnytv.nl in de categorie SMS Diensten

Donderdag 20-4-17 voor de tweede keer de bank geleverd (voorafgaand geen klantvriendelijke werknemers aan de lijn gehad).
De stof ziet eruit alsof er al jaren op zit. Ook hangt de stof onder de bank op de grond en steken er houten balkjes door de stof heen.
Dit is niet de enige klacht die ik heb ingediend over de zelfde bank, zie klachten nummer 601708.
Door het niet goede advies van de verkoop medewerker heb ik nu ook nog eens een bank met een verkeerde hoek, waar word gezegt jammer joh je hebt getekend. Nu zegt de verkoopster dat zij gezegt heeft dat er word uitgegaan van de bepaling van de hoek als je voor de bank staat. Ik heb al zittende in een bank in uw filiaal aangegeven waar ik de leuning en de hoek wilde hebben. Ik kan dit nergens vinden in de CWB Regels.
Ik vind dit ongehoord, ik word op een vreselijke onklantvriendelijke manier telefonisch te woord gestaan door uw verkoopmedewerkers. De klant is koning gaat bij mij in ziens bij uw bedrijf zeker niet op. Oplossingen komen er niet, ik krijg alleen te horen wat wilt u nou van ons.

Ik wil nog even zeggen dat dit voor de eerste keer is dat ik meubels koop waar ik keihard voor moet werken om dit bij elkaar te sparen. Wat blijkt ben ik totaal niet goed ingelicht.
Ik kom speciaal naar de winkel voor goed advies en dit is niet gebeurd.

Een zeer teleurgestelde klant.

In afwachting op uw reactie.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over funnytv.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over funnytv.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Bugter