Klacht: Bandjes te kort van sandalen

granaat op 14 april 2020 over Durea in de categorie Schoenenwinkels

Kocht 2 pr sandalen dureago met gele zool, ze pasten, thuis gekomen en ging eandelen schoot steeds het bandje mrt klittenband los, liep ik naast sandaal, zo jammer, diende klacht in bij durea, kort antwoord was, naar de winkel terug is niet voor ons, maar ik woon in andere plaats, ging dus nasr schoenmaker die het bandje langer maakte zette er stuk tussen, maar dat hielp niet, ze lopen niet goed, ik zwik steeds. En het witte paar staat er nog. Zijn nieuw,

Graag anderen of bon

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Durea over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Durea in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Durea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Durea

Heeft op 17 april 2020 om 15:50 geantwoord

Beste Granaat,

Dank u voor uw bericht. Vervelend dat deze situatie zich voordoet.

Graag wil ik u adviseren met uw sandalen terug te gaan naar de winkelier waar u ze heeft gekocht. Vaak kan de winkelier u al direct klantenservice bieden en het probleem voor u oplossen.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Durea

granaat

Heeft op 17 april 2020 om 19:59 geantwoord

Dan, u maakt breedte k te smal tegenwoordig.
De schoenen, sandale lopen smal toe naar boven, met brede voet doen tenen zeer. Vroeger waren ze mooi breed, tegenwoordig slechte pasvorm, nu heb ik slippers van durea ook al zo smal hou ik ,e op mijn oude sloppers van finncomfort zijn die breder en langer veel beter

Bericht van Durea

1 jaar geleden - Beste Granaat, Niet alle modellen in breedte K hebben dezelfde pasvorm (teenhoogte, voetvormleest enz.), dit hangt helemaal af van de leest waarop de schoen is gemaakt. Omdat elke voet anders is hebben we ook met verschillende leesten. Daardoor is het altijd belangrijk om niet alleen naar de breedtemaat te kijken, maar ook heel goed te passen voordat je een paar schoenen koopt. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw slippers van Finncomfort en wensen u dan ook veel plezier van dit paar. Met vriendelijke groet, Durea

Reactie van de melder van de klacht granaat

1 jaar geleden - Dank voor uw bericht. Probleem zo niet opgelost. Zit nu met 2pr.sandalen waar ik niet op lopen kan.u zegt terug naar winkelier, maar ik kocht ze in andere plaats dus daar kom ik nu niet, helemaal niet met corona, moet ik met o.vervoer vv. Ik stuur ze u terug, de bandjes zijn te kort en laten los, dan verlies ik sandaal.bij schoenmaker geweest 20 euro, stuk ertussen gezet, lostte niets op. 300 euro betaald. U zegt goed passen, jaaaa, doe ik ook, maar in winkel loop je rondje eff, buiten was toch anders, lieten los. Dat is niet de bedoeling. Ik heb er niets aan, zonde 300 euro weg

Reactie van de melder van de klacht granaat

1 jaar geleden - Ik stuur ze terug. Ik heb niets aan deze sandalen In winkel goed Met lopen, buiten, laten bandjes los

Bericht van Durea

1 jaar geleden - Beste Granaat, Zoals al meerdere keren aangegeven wil ik u graag wil ik u adviseren met uw sandalen terug te gaan naar de winkelier waar u ze heeft gekocht. U bent klant van de winkelier, niet van de fabrikant. Stuurt u ons de sandalen aub niet terig, wij kunnen er niets mee naar u toe. De winkelier is uw aanspreekpunt. Vaak kunnen zij u al direct klantenservice bieden en het probleem voor u oplossen. Daarnaast kan de winkelier uw schoenen nauwkeurig beoordelen. Als de winkelier oordeelt dat er sprake is van een productiefout enof een terechte klacht dan zal er met ons contact worden opgenomen. De winkeliers zijn bekend met onze services en zullen daar, waar nodig, zeker gebruik van maken. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Durea

Alle klachten die gemeld zijn door granaat