Klacht: Retour word niet geregeld, maar wel beloofd.

op 05 september 2019 over Banden-Pneus-Online.nl in de categorie Auto Onderdelen

Ik bestelde 4 velgen bij https:www.banden-pneus-online.be aan de hand van hun foto op de site. Blijkt dat ik totaal 4 andere velgen heb gekregen. Ik heem contact op via mail en telefoon wat al een hele ramp was want helft van de tijd legt die eene persoon wat daar is gewoon af. Eene Adriana Odigo,

Na uiteindelijke 5 euro telefoonkosten en 10 mails op en neer regelde zij de retour. Binnen dit en drie dagen komt DPD de velgen terughalen. Ik krijg geen dag en geen uur te horen, gewoon binnen dit en 3 dagen… Ik ben alleen en weet begot niet hoe ik dat met werk moet regelen. Ik heb dan iemand gevonden die hier drie dagen als ik aant werk ben verbleef om te wachten op dpd… Nu 4 dagen verder komt DPD een ander pakje voor me leveren van Berkz.be en weet me te vertellen dat hij HELEMAAL geen retour opdracht heeft gehad voor de velgen terug mee te nemen want dan zou hij een retour opdracht gekregen hebben.

Ik heb RECHT als consument om de ongeopende en ongebruikte velgen binnen 14 dagen na aankoop te retourneren. Maar ze komen ze gewoon NIET halen, zwaar in strijd met de wet! Ik krijg velgen wat ik niet besteld heb en ze komen ze nog niet eens retour halen. Schande

Ik heb e-mail verkeer en fotos als bewijs!

Hun gegevens:

PNEUS ONLINE TRADING c.v.
Nassaulaan 2A
2514 JS DEN HAAG
NETHERLANDS

Als dpd eindelijk de velgen komt ophalen en banden pneus online mijn aankoopprijs terugbetaald

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Banden-Pneus-Online.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Banden-Pneus-Online.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tonnybc